Wij nemen kwaliteit bij Onderwijs Maak Je Samen erg serieus. We zijn trots op het werk dat we doen en de producten die we leveren en dat willen we kunnen blijven doen. We vinden kwaliteit niet alleen belangrijk; we garanderen deze ook.
We garanderen onze kwaliteit
Hoe garanderen we dit?
Kwaliteit gaat natuurlijk over het resultaat van wat we doen, maar voor ons is minstens zo belangrijk dat jij als klant tevreden bent! Wij garanderen op onze producten en diensten dan ook optimale klanttevredenheid.
Onze producten
Voldoet een product dat je hebt besteld via onze webwinkel om wat voor reden dan ook niet aan je verwachtingen? Dan kun je dit product binnen 14 dagen retourneren en ontvang je het volledige aankoopbedrag terug of een ander product voor hetzelfde bedrag. Meer over het retourneren van producten.
Daarnaast ontvangen klanten na aankoop een verzoek tot het schrijven van een review; over het bedrijf en/of het aangekochte product. Dit gebeurt automatisch via The Feedback Company. Lees alle bedrijfsreviews.
Onze dienstverlening
Wij monitoren continu de tevredenheid van onze klanten.
Ten eerste voert de betreffende adviseur bij afronding van een traject een evaluatiegesprek waarin ruimte is voor feedback.
Ten tweede ontvangt de klant een enquête waarin onder andere wordt gevraagd naar de impact van het traject, of de gestelde doelen behaald zijn en kan een mening worden gegeven over de adviseur die het traject heeft begeleid.
Eens per twee jaar laten we een externe klanttevredenheidsmeting uitvoeren door CEDEO.
Als lid van Onderwijsontwikkeling Nederland (OON) voldoen we aan strenge kwaliteitseisen, waarbij we ons o.a. laten toetsen op ‘evidence informed’ werken.
Ten derde wordt jaarlijks een kwaliteitsmeting uitgevoerd door EIK certificering. Hierdoor blijft de interne kwaliteitszorg gewaarborgd.
Ons professionaliseringsaanbod
Om binnen de OMJS academie hoogwaardige trainingen, leergangen, opleidingen en studiereizen te bieden wordt het aanbod aangeboden voor certificering/validering. Zo zijn alle opleidingen gecertificeerd door CPION en worden alle leergangen gevalideerd door het Schoolleidersregister PO (SRPO).
Ook na elke activiteit binnen de academie wordt een enquête verstuurd waarin naar de persoonlijke mening van de deelnemer wordt gevraagd omtrent de gevolgde activiteit.
Dat klinkt leuk, maar hoe garanderen we dan de kwaliteit voor jou als klant?
Wij willen onderwijs samen met jou blijven maken, daarom willen we dat je altijd tevreden kunt terugkijken op de begeleiding of het advies dat je van ons krijgt. Ben je niet tevreden? Dan zoeken we samen met jou naar een oplossing waardoor dit toch het geval is. Dat garanderen we!
Wij horen graag hoe we het nog beter kunnen doen!
Kwaliteit kunnen we niet garanderen door stil te staan. Om die reden blijven we kritisch kijken naar of we de goede dingen doen en of we deze dingen ook goed doen. Jouw feedback is daarbij van groot belang.
Laat het ons weten wat je van onze dienstverlening of producten vindt of misschien heb je wel een tip, vraag of compliment. Zo kunnen wij ons blijven ontwikkelen.
Want ook goede kwaliteit maak je samen!