Product van het jaar: Mijn school als merk
Elk jaar ontwikkelt Uitgeverij OMJS diverse producten; van onderwijsliteratuur, educatief lesmateriaal tot handige tools. We vroegen aan onze Vrienden wat zij het 'product van het jaar 2021' vonden.
Alle Vrienden van OMJS (abonnees) ontvangen standaard elk nieuw ontwikkeld product. En daarmee kunnen zij als groep het best beoordelen wat het meest interessante product van 2021 is geweest. Ruim 600 Vrienden kregen deze vraag in hun mailbox. Het antwoord op deze vraag is geworden:
Mijn school als merk
In het voorjaar van 2021 lanceerden we Mijn school als merk. Een prachtig en verfrissend boek over hoe je van je school een onderscheidend merk kunt maken.
In dit boek beschrijft Guus Pastijn, in overzichtelijke stappen, de weg om een onderscheidende positie succesvol te kunnen claimen. Geen ingewikkeld marketingjargon of complexe schema’s, maar een inspirerend verhaal over hoe je als niet marketingdeskundige van je school een onderscheidend merk kunt maken. Als elke school dit zou doen, dan valt er voor ouders en leerlingen, op basis van een duidelijk profiel en een aansprekende positionering, echt wat te kiezen.
Guus Pastijn
Guus is adviseur en trainer/coach op het gebied van onderwijsmarketing. Hij slaagt erin een brug te slaan tussen de wereld van de school en de marketingbenadering waar het bedrijfsleven en grote non-profitorganisaties al heel lang mee vertrouwd zijn.
Product & bestelinformatie:
Auteur(s): Guus J. Pastijn
Uitgeverij: Uitgeverij OMJS
Taal: Nederlands
ISBN: 978-90-79336-40-1
Uitvoering: softcover
Jaar van uitgave: 2021
Druk: 2e druk (2022)
Aantal pagina’s: 176
